MSc Marketing a média

MSc Marketing a média

Klasická forma štúdia:

Štúdium otvárame 2x ročne – vždy v októbri a máji.

Online forma štúdia:

Program je možné študovať kompletne online.
Začať so štúdiom tak môžete kedykoľvek a nemusíte čakať na začatie výukového bloku.
2900 € Prihlásit sa
Kde štúdium prebieha Bratislava Institute of Business

Boženy Němcovej 8, 811 04 Bratislava
Slovenská republika

O programe

V rámci odboru MSc Marketing a médiá sa zoznámite so základnými pojmami a koncepciami marketingu, marketingovým procesom a strategickým plánovaním. Program MSc sa zameriava na čerstvých absolventov vysokých škôl bez manažérskej praxe, ktorí majú záujem získať teoretický základ v manažérskych odboroch. Absolvovanie programu MSc pre nich predstavuje konkurenčnú výhodu na trhu práce. Štúdiom tohto programu získate vedomosti z najaktuálnejších oblastí daného odboru, ako je elektronický obchod alebo komunikácia na internete. Tento program môžete študovať 100 % online.

 

PRÍNOSY ŠTÚDIA

Štúdium programu MSc Marketing a médiá na Bratislava Institute of Business vám pomôže získať znalosti v najaktuálnejších oblastiach marketingu. Orientuje sa na vedomosti, ktoré sú v súčasnosti potrebné v praxi, ale dostatočný priestor sa venuje aj rozvoju teoretickej základne študenta. Po úspešnom ukončení štúdia MSc na Bratislava Institute of Business získate prestížny profesijný titul MSc, ktorý sa uvádza za menom. Dostanete aj diplom o absolvovaní štúdia v slovenskom i anglickom jazyku.

 

PRIEBEH ŠTÚDIA

Štúdium je rozdelené na dva semestre, pričom v každom z nich študenti absolvujú 5 predmetov. Výučba jednotlivých predmetov prebieha prostredníctvom seminárov, ktoré sa konajú zvyčajne v sobotu. Konkrétny rozvrh seminárov študenti dostanú vždy pred začiatkom príslušného semestra (v októbri a v máji). Rozsah výučby sa odvíja od rozsahu jednotlivých predmetov, pričom spravidla ide o 2 až 3 vyučovacie hodiny. Účasť je nepovinná, všetkým študentom ju však odporúčame. Štúdium ďalej dopĺňa e-learningový systém, v ktorom sa nachádzajú všetky potrebné informácie, skriptá, prípadne ďalšia literatúra potrebná na úspešné absolvovanie predmetu.

Konzultácia s lektormi nad rámec seminára prebieha nielen prostredníctvom e-mailovej komunikácie, ale aj cez videokonferencie alebo osobne. Jednotlivé predmety sa ukončujú testom a vypracovaním seminárnej práce, pričom splnenie oboch študijných povinností vyhodnocuje garant príslušného predmetu. Celé štúdium sa potom ukončí vypracovaním a úspešnou obhajobou záverečnej práce.

 

PRIEBEH ONLINE ŠTÚDIA

Na úspešné ukončenie štúdia musí študent absolvovať celkovo desať predmetov. Na konci štúdia potom dostane zadanie záverečnej práce. Štúdium prebieha v slovenskom lebo anglickom jazyku, podľa voľby študenta. Všetky potrebné informácie a materiály sú k dispozícii v študentskej sekcii, ktorá predstavuje študijný systém. V priebehu celého štúdia môžu študenti využívať konzultácie s lektormi prostredníctvom e-mailovej komunikácie. Medzi študijné povinnosti patrí predovšetkým zodpovedanie testových otázok a vypracovanie seminárnej práce z každého predmetu v semestri, ktorú následne lektor klasifikuje. Vypracovaním záverečnej práce a jej obhajobou sa štúdium ukončí.

 

PREDMETY PROGRAMU

1. semester 2.semester Zakončenie štúdia
Marketingová komunikácia Marketingový výskum Diplomová práca
Strategický management Tvorba PR strategie
Projektový management Sociálne siete
Marketingová stratégia Medzinárodný marketing
Marketing produktu a značky Mediálne plánovanie
Študijný program MSc (Master of Science) ponúka študentom rozšírenie ich doterajších teoretických vedomostí, znalostí a skúsenosti z predchádzajúceho štúdia a praxe. Na rozdiel od štúdia MBA je štúdium MSc. zamerané viac na teóriu a výskum v oblasti vybranej špecializácie a poskytuje študentom koncepčný základ na pokročilej úrovni vo zvolenom odbore. Obsah štúdia je koncipovaný tak, aby študentom poskytol hlbšie odborné a teoretické informácie a naučil ich pracovať s novozískanými poznatkami primárne s ohľadom na budúci výskum a vedeckú prácu.
Štúdium MSc (Master of Science) je určené absolventom vysokoškolského štúdia minimálne bakalárskeho stupňa, ktorých záujem sa sústreďuje viac na teoretické informácie a výskumné prvky než na prax. Ide o prestížny titul, ktorý sa udeľuje najčastejšie v Spojenom kráľovstve Veľkej Británie a Severného Írska a v Nemecku, ale záujem oň narastá v posledných rokoch aj v Slovenskej republike. Získaním tohto titulu výborne naštartujete svoju kariéru a vylepšíte si pozíciu na trhu práce.
Na štúdium sú uchádzači prijímaní BEZ PRIJÍMACÍCH SKÚŠOK. Jedinou podmienkou je ukončené vysokoškolské vzdelanie, minimálne ukončený bakalársky študijný program. (Z tejto podmienky môže vedenie inštitútu udeliť výnimku v prípade, že uchádzač o štúdium disponuje dostatočnou praxou v danom odbore.)
Titul MSc (Master of Science) je prestížny titul, ktorý sa udeľuje najčastejšie v Spojenom kráľovstve Veľkej Británie a Severného Írska a v Nemecku, ale záujem oň narastá v posledných rokoch aj v Slovenskej republike. Na rozdiel od štúdia MBA je štúdium MSc. zamerané viac na teóriu a výskum v oblasti vybranej špecializácie a poskytuje študentom koncepčný základ na pokročilej úrovni vo zvolenom odbore.
GARANTI PROGRAMU