BBA Marketing a komunikácia
Klasická forma štúdia:
Štúdium otvárame 2x ročne – vždy v októbri a máji.
Online forma štúdia:
Program je možné študovať kompletne online.
Začať so štúdiom tak môžete kedykoľvek a nemusíte čakať na začatie výukového bloku.
Boženy Němcovej 8, 811 04 Bratislava
Slovenská republika
O programe
Program BBA Marketing a komunikácia je určený všetkým, ktorí sa chcú naučiť, ako to chodí v médiách alebo v oblasti reklamy, marketingu a PR. Študenti si osvoja základné znalosti spojené s prácou v reklame a marketingu. Tento program je určený manažérom agentúr a absolventom stredných škôl, ktorí chcú získať znalosti z oblasti marketingu a komunikácie. Je koncipovaný tak, aby študentom poskytol potrebný teoretický základ, a pritom v čo najväčšej miere zabezpečil nadviazanie na aktuálne trendy a umožnil získať potrebné praktické kompetencie. Absolventi programu budú vedieť plánovať a realizovať komunikačné kampane, osvoja si fungovanie hlavných marketingových nástrojov a budú schopní vyhodnocovať účinky reklamných správ na príslušné publikum. Po ukončení programu študenti automaticky splnia požiadavky na prijatie do programu MBA. Tento program môžete študovať 100 % online.
PRÍNOSY ŠTÚDIA
Štúdium programu Bachelor of Business Administration (BBA) je navrhnuté tak, aby uchádzačom s ukončeným stredoškolským vzdelaním poskytovalo ideálnu prípravu na budúcu nadstavbu – štúdium MBA. Program študentom ponúka komplexné teoretické informácie týkajúce sa oblasti marketingu. Po úspešnom ukončení štúdia BBA na Bratislava Institute of Business získate prestížny profesijný titul BBA. Dostanete aj diplom o absolvovaní štúdia v slovenskom i anglickom jazyku.
PRIEBEH ŠTÚDIA
Štúdium je rozdelené na dva semestre, pričom v každom z nich študenti absolvujú 4 a 3 predmety. Výučba jednotlivých predmetov prebieha prostredníctvom seminárov, ktoré sa konajú zvyčajne v sobotu. Konkrétny rozvrh seminárov študenti dostanú vždy pred začiatkom príslušného semestra (v októbri a v máji). Rozsah výučby sa odvíja od rozsahu jednotlivých predmetov, pričom spravidla ide o 2 až 3 vyučovacie hodiny. Účasť je nepovinná, všetkým študentom ju však odporúčame. Štúdium ďalej dopĺňa e-learningový systém, v ktorom sa nachádzajú všetky potrebné informácie, skriptá, prípadne ďalšia literatúra potrebná na úspešné absolvovanie predmetu.
Konzultácia s lektormi nad rámec seminára prebieha nielen prostredníctvom e-mailovej komunikácie, ale aj cez videokonferencie alebo osobne. Jednotlivé predmety sa ukončujú testom a vypracovaním seminárnej práce, pričom splnenie oboch študijných povinností vyhodnocuje garant príslušného predmetu. Celé štúdium sa potom ukončí vypracovaním a úspešnou obhajobou záverečnej práce.
PRIEBEH ONLINE ŠTÚDIA
Na úspešné ukončenie štúdia musí študent absolvovať celkovo sedem predmetov. Na konci štúdia potom dostane zadanie záverečnej práce. Štúdium prebieha v slovenskom lebo anglickom jazyku, podľa voľby študenta. Všetky potrebné informácie a materiály sú k dispozícii v študentskej sekcii, ktorá predstavuje študijný systém. V priebehu celého štúdia môžu študenti využívať konzultácie s lektormi prostredníctvom e-mailovej komunikácie. Medzi študijné povinnosti patrí predovšetkým zodpovedanie testových otázok a vypracovanie seminárnej práce z každého predmetu v semestri, ktorú následne lektor klasifikuje. Vypracovaním záverečnej práce a jej obhajobou sa štúdium ukončí.
PREDMETY PROGRAMU
1. semester | 2. semester | Zakončenie štúdia |
---|---|---|
Základy marketingu | Marketingová stratégia | Diplomová práca |
Strategický management | Marketing produktu a značky | |
Marketingová komunikácia | Medzinárodný marketing | |
Projektový management |